Aanmelden bij de Airboneschool

Wat fijn dat u interesse heeft in onze school. Om een helder beeld te krijgen van onze school en de sfeer goed te kunnen proeven, nodig ik u uit eens een kijkje te komen nemen. We maken een afspraak en tijdens uw bezoek vertel ik alles over de school. Wie wij zijn, waar we voor staan en wat we belangrijk vinden. Ook krijgt u een rondleiding zodat u de school ‘in bedrijf’ mee kunt maken. Daarom vindt dit gesprek vindt, bij voorkeur, onder schooltijd plaats. Zo ervaart u de school het best en kunt u de sfeer goed proeven.

Komt u tot het besluit uw kind aan te melden op onze school, dan volgt er een intake gesprek met onze intern begeleider Zij gaat dieper in op de onderwijsbehoeften van uw kind en kijkt of wij deze behoeften kunnen vervullen.

Wanneer u kind van een andere school komt, dan volgen we dezelfde procedure. Wel hebben we, voor het intakegesprek, contact met de school van herkomst. Zo wegen we zorgvuldig af of wij de passende school voor uw kind zijn.

Voor meer informatie of het maken van een afspraak kunt u mij bellen of mailen.

Arjanne van Leeuwen
directie@airborneschool.nl