Welkom op de Airborneschool

Welkom op de Airborneschool!

Dagelijks komen er ongeveer 160 kinderen uit Renkum en Heelsum met plezier naar onze school. Ze hebben ieder een eigen plek in de leefgemeenschap die gezelligheid en warmte uitstraalt. De kinderen zitten in enkele  en gecombineerde groepen, het zijn er in totaal zeven. De groepen 1-2 zijn gecombineerd, de groepen 3, 4 & 5 apart en we hebben twee groepen 6-7-8. Als team besteden we veel zorg aan het creëren van een positief klimaat zodat kinderen, ouders, en leerkrachten zich welkom voelen en trots kunnen zijn op hun school.

Via onze website proberen wij u zo goed mogelijk van informatie te voorzien. De belangrijkste informatievoorziening is onze Parro APP. Per groep kunt u hier nieuwtjes, foto’s, (huiswerk)agenda’s, leuke gebeurtenissen en andere interessante onderwerpen vinden. Daarnaast is er de mogelijkheid om met de leerkracht een gesprek te voeren in de app. Zo kunnen we als school en ouders optimaal samenwerken en onderwijskundige, persoonlijke en praktische zaken uitwisselen.

Als (nieuwe) ouder hopen wij u met deze website meer te vertellen over onze school.
Wilt u een kijkje nemen in onze school? Dan bent u van harte welkom. Bel of mail ons voor een afspraak.
Wilt u uw kind bij ons inschrijven? Klik dan op de button aanmelden.
Voor vragen verdere vragen bent u natuurlijk altijd van harte welkom!

Met vriendelijke groeten

Het team van de Airborneschool